Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 6 14:11:37 CEST 2008

jasne takze vynunane jadro nejakeho RTOS, ktere ladi miliony lidi
nahradite nutnosti planovace procesu v nejakem MCU, kde hrozi to same.
Protoze ty jednotky musi tak jako tak mit nejake prirazene priority a
musi byt schopnost se rozhodnout co se na vnjsi podnet udela.
Z ceho vychazi vase presvedceni, ze zmineny problem nehrozi v v MCU a
nad RTOS ano?

Bylo by to sice krasne to co pisete, ale dle meho je to presne cesta jak
si ukousnout nesplnitelny ukol.

Jeden master klidne v MCU a x slave zarizeni myslim udelaji uplne
stejnou praci bez nutnosti resit kolize mezi moduly a logika resena
jednim vice ci mene slozitym algoritmem.

Radek Vicek