Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Květen 6 13:47:40 CEST 2008

KR> Trosku mi to pripomina lonskou diskuzi minisumiostu - cilem je
KR> vystrkat nepratelskeho robota z ringu. Jeden clovek ale prisel s
KR> konstrukci - tezka zakladna s dobrou prilnavosti a rotujicim ramenem.
KR> Do pravidel se to asi veslo, inovativni pristup (spis zdimani
KR> pravidel) to taky bylo, ale je to to, v cem se chce soutezit? - snahu
KR> konstrukteru to preneslo z oblasti jak najit a vystrkat robota na to,
KR> jak ho udelat dostatecne plocheho, aby se vesel pod rameno...

Jak jsem koukal na videa ze zápasu Samson x ti druzí, tak bych viděl
pro sebe výzvu napsat takový algoritmus, který by nad Samsonem dokázal
vždy zvítězit. Nápad byl útočit na něj jen z jedné strany, aby se sám
vystrkoval ze hřiště a mne naopak strkal do hřiště. Vyrobit placatého
robota mne kupodivu nenapadlo...

Tomáš