din41612 pressfit

Úterý Květen 6 12:11:13 CEST 2008

Joj, to je nádhera... Díky za rozšíření obzorů.
Ale ta "štrikovačka" na backpanelu ovíjených spojů byla napohled zajímavější. A hlavně když jsem tak ledabyle prohodil před užaslým laikem, že jsem schopen mu o každém z těch tisíců drátků říct nač tam přesně je... to byly pocity... ;-)))

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Tuesday, May 06, 2008 11:56 AM
To: HW-news
Subject: Re: din41612 pressfit

Ak som to spravne pochopil tak princip je podobny ako ovijane spoje.
Nech ma skusenejsi kolegovia opravia alebo doplnia.
Piny konektora uz nie su klasicke stvorcove alebo kruhove ako sa pouzivaju u pajkovacich typov, ale maju specialny tvar a prierez ktory zabezpeci ze po zatlaceni do prekovenej diery sa tam vytvori studeny zvar. Poziadavky na presnost vyroby prekovenych dier a plosakov su samozrejme ovela vyssie ako u klasickych plosakov, ale tento typ konektorov sa pouziva hlavne v pomerne zlozitych zariadeniach kde take plosaky su aj tak.

Co ma na tom fascinuje je spolahlivost - na jednom vacsom VME backplane je polahky radovo 20 000 pinov a vsetko to funguje :-)

Nasiel som par odkazov s obrazkami:
http://www.techprose.net/articles/pressfit.pdf
http://www.conec.com/section7/sharedpages/pg2.php3
http://mc-technologies.com/html/stecker/conec/press.htm