Virtualni Robot

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 6 11:54:41 CEST 2008

Jindra Polívka napsal(a):
> Zatim jsou to vse teoreticke uvahy ale i ty mohou pomoci.
> Ja asi prilis prakticky moc nepomohu, jen se mi chce vyjadrit varovani pred
> touto euforii po eurobotu.
> Vzpomente si na vysavac co bude sam jezdit po objektu na AKU a vysavat.
> Zapadlo to v zapomeni a nebylo to jedine.

Nekdy ma vyznam i to se o veci bavit a premyslet. Minimalne to nic
nestoji a neboli to... :-)

> Nyni se daji vyuzit napady, ktere zde jsou predneseny, ale obavam se, ze to
> muze dopadnout stejne jako v minulosti nekterych radoby projekty na hw-news.
> Padly zde i napady vyuzit podvozku z modelu aut. Ty jsou na toto male. Videl
> jsem model Hummeru za asi 2500 Kc, ktery by velikosti mohl odpovidat, ale
> prave ty plasty jsou tam spatne.
> Daji se ale nakoupit jednotlive dily vcetne kvalitnich kol, tlumicu apod. Je
> ale otazka zda nejit cestou vlastniho podvozku. Bude to levnejsi a mam
> dojem, ze toto je jiz i solidne v mnoha pripadech vyreseno.

Ti navrhem nejakeho unifikovaneho a jednotneho podvozku jsem sledoval
prave to, ze pokud se bude stavet robot-original tak bude jeden a
vsichni ho budou videt jen na dalku. Pokud by si mohl kdokoliv podvozek
koupit a vyuzit jednotlive dily, ktere by vyrobily jednotlive tymy byla
by to motivace pro vsechny. Mam prave pocit, ze delat neco co ani treba
neuvidim v realu brzo kazdeho prejde.
Vlastni vyvoj podvozku je fajn, ale pak je otazka zda existuje takovy
zapal pro vec, aby se nasel nekdo kdo ten podvozek navrhne, vyzkousi a
dokaze vyrobit v nekolika kusech. Levnejsi to bude jen pokud mam cas se
zabyvat vyrobou mechanickych dilu, ktere lze koupit hotove.

Radek Vicek