Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 6 11:35:57 CEST 2008

No tak to uz mi prijde lepsi pouzit Intel Little Valley 2 BLKD201GLY2
coz je plnohodnotne PC za 1200Kc s DPH, ktere se vejde se spotrebou do
20-30W a mam k dispozici vse na co si vzpomenu od LAN, USB a VGA. Staci
koupit jednu DDR, disk a zdroj z 12V.

Radek Vicek