Virtualni Robot

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Květen 6 11:31:18 CEST 2008

Proc hned tak skrome. Co jsem se dival na pravidla toho robotour, takk
tam nikde o veku nebyla zminka. Nebo se pletu? Muzeme se tedy z tim
robotem zucastnit a pak se uvidi, jestli ma vubec cenu ho nekomu davat

Dne 6. květen 2008 11:03 Jiri Vojtek <HWkonf@vojtek.biz> napsal(a):
> [...]
>  venovat napriklad jako cenu nejakym mladeznikum. Pokud se to trochu
>  slusne rozjede, pocitam, ze se presuneme s do nejakeho samostatneho fora.
>
>  Takze robot vaha max 60kg velikost max cca VxSxD  20x40x50 vydrz alespon
>  2h na baterie. Pokus o minimalizaci ceny.
>
>  Zaroven si dovoluji nadhodit prvni zasadni tema a to je pohon a napajeni
>  - problem dostatecne maly, vykony a regulovatelny od temer nulovych
>  otacek s dostatecnou silou a hlavne nesmi stat vice jak 5000 ks
>  Optimalne vcetne enkoderu. Vim o krasnych pohonech, ale ty jsou tak od

Pohonum obravdu nerozumim, ale napadlo me se nepoustet do kolecek ale
co zkusit udelat pavouka? Dejme tomu by mel 8 nozicek, takze pak by se
jeho pohon dal rozlozit do 8 mensich motorku. Teoreticky by pak mohl
prekonavat i vetsi tereni nerovnosti nez auticko. Ale zase by mel
slozitejsi mechanickou konstrukci. Jinak neni 60kg moc? Nebo se to
mysli i s tim, co poveze? Jako nalozena hmotnost?