Virtualni Robot

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 6 11:25:41 CEST 2008

Myslim, ze by bylo predevsim dulezite si stanovit co se od toho ceka a
zda ma smysl delat robota na nejaka pravidla, ktera jak se zda jsou
kazdy rok jina - to mi neprijde moc stastne z hlediska pripadne
investice a vyvoje zarizeni jen na rok.

Nebo proste budem alespon virtualne konstruovat robota univerzalniho
mimo veskere kategorie.

Od toho se odvinou veskere dalsi pozadavky na technicka reseni tedy i
motorizaci.

IMHO vaha 60kg na tenhle rozmer (pokud jsou to cm) by vypadala spis na
pasove vozidlo :-)) Pri tehle vaze to bude silene monstrum jezdici jen
po zpevnene ceste navic silene energeticky narocne na pohyb.

Radek Vicek