Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Úterý Květen 6 10:40:38 CEST 2008

>  preferovat - osobne mi notebook neprijde jako moc vyhodne reseni. Na co
>  je treba vozit sebou displej a baterie?

Nejak napajet se to musi - cca kilometrova trasa maximalni rychlosti
2km/h je realne neco kolem trictvrtehodiny az hodiny (pokud se to
objede cele). Takze pokud si logika neveze stavu s sebou, musi se
patricne nadimenzovat pohonne aku nebo vzit druhe vedle (napajet
senzory z pohonnych baterii s rusenim od motoru dokaze davat zajimave
vysledky :) A displej je velice uzitecny pro ladeni nebo sledovani
stavu (muzu na nem mit zobrazene vystupy ze senzoru....)

Neni to nutnost, ale vetsina amateru doma prumyslovou desku s rozumnou
spotrebou a vykonem nema, ten notebook je primocare reseni..

>  Co se tyka praskani dilu - ony jsou podvozky a podvozky - ty opravdova
>  auta sebou vozi 1.5kg benzinovej motor a jezdi 40km/h v terenu a
>  prezijou lecjakej skok a kotrmelec. Jiste pokud se koupi podvozek z
>  hracky tak to jsou vyhozene penize.

Takovy podvozek uz ale hadam nebude za tech zminovanych 5000...

KR