Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 6 10:31:06 CEST 2008

No jo no notebook - otazkou je zda to je reseni, ktere je treba
preferovat - osobne mi notebook neprijde jako moc vyhodne reseni. Na co
je treba vozit sebou displej a baterie?
Pokud jit cestou PC tak mi prijde vyhodnejsi pouzit nejakou minidesku a
SSD disk. K naliti SW a pripadnemu upgrade preci staci remote console
nebo neco podobneho. V nouzi nejvyssi si doma k tomu holt pripojim monitor.

Co se tyka praskani dilu - ony jsou podvozky a podvozky - ty opravdova
auta sebou vozi 1.5kg benzinovej motor a jezdi 40km/h v terenu a
prezijou lecjakej skok a kotrmelec. Jiste pokud se koupi podvozek z
hracky tak to jsou vyhozene penize.

Radek Vicek