Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 6 09:40:05 CEST 2008

Nechci do toho prilis kafrat nebot vzhledem k casove zaneprazdnenosti
bude moje pripadne prispeni nulove - i kdyz po necem takovem co zminuji
nize uz dlouho pokukuju.

Nicmene co se tyka mechanickeho provedeni mozna by nebylo spatne vyjit z
nejakeho hotoveho podvozku treba z off-road RC aut. Delaji se v ruznych
kvalitach, ruznych cenach a ruznych meritcich.
Treba rozmery v meritku 1:6 jsou:
délka: 690mm, šířka:420mm, výška:270mm, rozvor:475mm

Tyhle rozmery jsou uz celkem slusny zaklad - navic standardem byvaji dva
diferaky, nezavisla zaveseni kol, servo saver na rizeni a dostupne
nehradni dily. Navic tohle auto uz lecos uveze a pruchodnost terenem je
bezkonkurencni. Koneckoncu kdo by chtel tak si to muze osadit i
spalovakem - do tohodle auta se da dat bezne 26ccm benzin - pak se da
mluvit i o skutecne moznosti poradat azimutovy zavod robotu :-)).

Nijak auta nesleduji, ale myslim, ze by bylo realne neco takoveho
poridit do 5.000Kc. Melo by to vyhodu unifikovaneho podvozku a tim
snazsi sjednoceni pripadne dalsi montaze modulu.

Radek Vicek