Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Květen 6 07:09:56 CEST 2008

Zdravím,
  nu, nevím, jak s tím uspěji na FELu, když zde už tým Felbot existuje, řekl
bych, že více studentů už asi neseženu... Nadto nedělám na té správné katedře,
počítačová je na Karláku, zatímco já sedím v Dejvicích na telekomunikacích
a s těmi správnými hošany nepřijdu do styku... Ale někam to vylepit na nástěnku
samozřejmě mohu.
  S pozdravem Pavel Troller