Bootloader-firmware

Du ąan Doleľ al duffa@inMail.cz
Pondělí Květen 5 20:28:40 CEST 2008

A jo takto, tak to jsem to predtim fakt pochopil spatne :-)

Dusan Dolezal

---- Původní zpráva ----
Od koho: Ondrej <leguanolog@seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
Datum: 5.5.2008 17:14:00
Předmět: Re: Bootloader-firmware

Pokud to chápu správně, že se má zabránit nahrání FW do prázdného čipu
(tedy jako ochrana před krádeží) tak to se řeší obvykle zakódováním FW a
jeho rozkódováním až v bootloaderu/čipu. ATMEL (jakož i jiní) na to má
pěkný AN. Pro tyhle malé brouky ale bývá problém výpočetní výkon - šifra
nemůže být moc složitá.

OH

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466