PIC - AD reference

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Květen 5 13:01:50 CEST 2008

Tak asi by se to hodilo, podle toho co jsem vygooglil asi neni teplotni
zavislost fotoodporu uplne nejmensi (mozna proto je v tom sverdlovsku tolik
soucastek :-). Kdyz uz to maj reseny jako ten "skoro mustek", nedalo by se
to jednoduse vykompenzovat vhodnym termistorem? Ale popravde netusim jaky ma
prubeh ta zavislost fotoodporu na teplote a jestli by se nasel nejaky
termistor s podobnou zavislosti. Na druhou stranu asi tam stejne budou davat
BW film a tam na nejakem to EV sem tam zas tak nesejde :-D

Dusan Dolezal