PIC - AD reference

Bitovod hw@prelude.cz
Pondělí Květen 5 11:13:05 CEST 2008

Ale jo, slo by to i bez procesoru, ale blbejc - ja si tam chci nasypat i
nejake kalibracni krivky atd. (fotoodpor je svinucha a na krajich rozsahu je
vsechno, jenom ne linearni), to uz by se analogove resilo hur - a asi i s
vetsim poctem soucastek na vetsi plose.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Dusan Dolezal" <duffa@inmail.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 05, 2008 10:57 AM
Subject: RE: PIC - AD reference

A to tam maj tak malo mista ze se jim tam nevejde jedna SMD TL431 v SMDcku?
Ja bych na jejich miste nechal 16F676 dal odpocivat v supliku, koupil misto
ni za 30 korun 12F675 pac je to totez ale ma to mensi pouzdro a do
usetrenyho mista soupnul tu referenci. A maj vystarano, na delici pred
referenci muzou jeste vyhodnocovat tu baterku, jestli tam na to zbyde pin na
procesoru.

Jeste kacirska myslenka, ma tady vubec smysl ten procesor, neslo by to
udelat bez nej? Pravda misto se tim asi neusetri...

Dusan Dolezal