Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Jiri Vojtek HWkonf@vojtek.biz
Pondělí Květen 5 10:35:42 CEST 2008

Tak a prave jste uhodil hrebicek na hlavicku, vsichni by chteli ,ale
nemaji cas :)
Kdysi jsem se snazil ucastnit jeste jako vekove vyhovujici, ale ....
Cas cas a cas a v drue rade - problemy s mechanikou robota. Ted co jsem
videl, tak je to uz lepsi, ale stale znacna cast problemu pochazi ze
spatne a nedoresene mechaniky robota.
J.V.