Roboticky den

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Pondělí Květen 5 09:26:09 CEST 2008

>Myslis asi Fischertechnik: http://www.fischertechnik.com - tak super.

Jo, F..technik.

>A jak jim to slo?

No letos nic moc, ale loni vyhrali narodni kolo.

>Myslis? A jak by zkouseli? Myslis, ze to nechaji az na soutez?

Asi jak kdo, ale predpokladam, ze kompletni hriste nebude levna
zalezitost, takze se nektere veci improvizuji. Dve prkynka do rohu
nekde na chodbe na zemi apod. Druha vec - souperuv robot, ten se taky
dost spatne simuluje, navic nevime, jak se bude motat vlastnimu
robotu pod nohy.

>PS: Ja vlastne taky nemam ring na minisumo, nekdo mi ho nasliboval a
>porad nic :-)

Nasliboval? Nojo, ja obcas placnu nejakou blbost :-)

J. Hanzal