OT:polystyren v zakladech

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Pondělí Květen 5 08:41:00 CEST 2008

No, myslim, ze pan kolega P.T. puvodne myslel polystyren v zakladech -
mne osobne totiz ten "polys" udivil take.
Myslite, ze by jste nam mohl osvetlit pane Andel, proc chcete davat
polystyren do zakladu (nejspis pod zaklady) ? Chapal bych to, kdy na
betonove zaklady polozite vrstvu polystyrenu a tu pak zalejete
anhydrydovou smesi - popripade klasickym poterovym betonem (tak jsem to
mimojine delal i ja), ale proc davat polystyren primo pod zaklady ?