Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Květen 5 07:55:39 CEST 2008

Ze by se dala konference hw dohromady na takovouhle akci? Rad bych se
zucastnil ale z casovych duvodu to temer jiste nepujde, nicmene jsem
pripraven venovat pro tento ucel par hodin na tri- az petiose CNC
frezce.

Ales Prochaska