Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pondělí Květen 5 03:07:29 CEST 2008

S timto nemam problem, pokud se najde skupina studentu, kteri
to budou chtit delat, mohu jim poskytnout zazemi firmy a v primerene mire
material.

	Slavek

PS: Jen doufam, ze to nebudou resit pres PIC