Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Květen 4 23:39:55 CEST 2008

Mno, kedze PZ uz uviedol, ze pricinou toho ze sa nemoze zucastnit je wek, musime s tym nieco spravit.

Ja viem ze teraz to nie je asi najvhodnejsia doba, a bolo by treba s tym vyrukovat niekedy na jesen, ale zelezo sa kuje kym je horuce. Takze navrhujem, aby sme poprosili pritomnych kantorov, aby skusili nahovorit nejaky tim potencialnych zaujemcov, aby hajili farby hw-list. No a hw-list na oplatku im do toho bude kafrat a bude ich patricne pohanat. Neviem, nakolko je takato ponuka pre potencialnych robotikov lukrativna - mozno treba prihodit aj nejaku korunu?

Co myslite?

wek

PS. Tiez som z tych co tomu nerozumeju: ten Istrobot je s tym Eurobotom kompatibilny?