PIC - AD reference

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Květen 4 21:59:47 CEST 2008

Ahoj,

> napetovy
> jsem
>
> Ciste teoreticky nie, ale AD prevodniky su kadejake, dneska frcia
> vselijake spinane kapacity a podobne zhovadilosti... Co hovori na tuto
> temu datasheet? A co keby si spravili nejaky rychly testik?

Datasheet hovori o spinanych kapacitach a vnutornom odpore zdroja do 10k.
Takze z toho plynie dalsia zhovadilost... Preco asi myslis, ze som pisal o
OZ. Takze tak, alebo odpory do 10k. Vzhladom na spotrebu by som zvolil OZ a
8 pinovy PIC.

> Inak to meranie ubytku na LEDke na ucely merania napatia (t.j. "reverzne"
> meranie referencie meranim znameho napatia) funguje, ale musia si to
> skalibrovat, lebo ten ubytok moze s napajanim -> pretekajucim prudom
> trocha lietat (teda neviem ako su na tom s tymto moderne nizkoprikonove
> LED, ale u klasickych to tak bolo).

No pozri, napad to je. Takze LED pripojit cez R na jeden pin. LED pripojit
na vstup komparatora a sucasne ako analogovy vstup AD prevodnika.

A.

Mysleli ste si, že o autách viete všetko? NEVIETE!
http://auto.zoznam.sk