Oprava zdroje ALU310

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Květen 4 21:47:25 CEST 2008

Jestli to odchází po připojení vnějšího napětí, tak by pomohlo dát na
výstup diodu a posunout výstupní napětí o 0,7V.

Nebo - u 7805 a LM317 se dává dioda mezi výstup a vstup (anodou na
výstup, katodou na vstup, takže výstupní napětí pak bude max. o 0,7V
větší než vstup) - ale nevím, jestli by to šlo aplikovat i na ten váš
zdroj s MAA723.

P.K.