OT: Eurobot

stanfred 7009@seznam.cz
Neděle Květen 4 00:14:05 CEST 2008

Zdravim,

nedalo mi to a zastal bych se PZ - taky jsem na akci byl a taky jsem mel
rozporuplne dojmy - nikdy jsem se na podobnou akci nedostal. Domnival jsem
se tedy, ze je to asi vcelku "normalni", ze ty pojizdejici pracky seberou
micek a uz se z toho dela veda. Jak uz zde zaznelo, je za vyvojem spousta
prace, ale vysledek je ... celkem objektivne meritelny.

A delat usklebky nad tim, jestli kamera v majaku ano ci ne...

S pozdravem

Stanislav Svoboda

>Jo? I kamera jde dat? No to jsou veci. Dekuji za vysvetleni.

Tý vooooogo, tak to je goool. Takže chápu-li to správně tady se kritizuje
NĚCO bez znalosti toho NĚČEHO. Tak to si tedy snad může dovolit jen otrlá
povaha.