OT: Eurobot

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Květen 4 17:52:23 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 4.5.2008 od Kamil Rezac:

> Tehle souteze se z velke casti ucastnbi lide z gymplu (nebo byvali
> lide z gymplu) a tam SOC prakticky neexistovaly (nastoupil jsem na
> sedmilety v devadesatem, mozna driv nebo na jinych skolach to je
> jinak)

Ja nebyl na gymplu, ale na stredni skole. Ale kdyz jsme byli v nejakem
vyssim kole SOC, tak se jedno kolo konalo prave na gymplu. Tak asi tam
urcite byli gymplaci.

> Presne toho. :)

Tak ten byl bozi, to je pravda. Uz asi udrzet to prkno nebylo snadne,
prestoze ho mel na prosteradle na krku :-)

> MMM Malek na to byli pripraveni, ale myslim, ze to v prubehu souteze
> nedelali. Podle dnesniho workdhopu meli prednostne skladani sekvenci
> do bocniho zasobniku, strileni az v pripade, ze by zasobnik blokoval
> oponent

Aha. Tak to je skoda. Ale tedy aspon ze nekdo to chtel delat.

> Kostka velikosti 8x8x8, ktera muze obsahovat neco co primo souvisi s
> navigaci nebo detekci soupere (pokud je na souperovi). Takze typicky
> je to odrazka pro rotacni lasel, sonarovy vysilac pro triangulaci
> nebo neco v tom smyslu

Takze jen neco pasivniho v tom smyslu, ze to nema odesilat data do
robota? A nebo to muze neco zjistovat a bezdratove odesilat namerena
data do robota? Vsiml jsem si, ze nekdo tech majacku nekolik mel, na
nekterych byly IR LEDky, na nekterych UZ cidla.

> O vsech nevim, u tech dvou tymu, co se objevily, to bylo tak, ze to
> kluci nestihli dodelat do homologovatelne podoby (jinak receno jeste
> jedna noc by asi pomohla :).

Tak to je skoda, kvuli jedne noci...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory