OT: Eurobot

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Neděle Květen 4 17:38:37 CEST 2008

>  Tak snad kazdy fanousek elektroniky sel do nejake souteze a delal
>  SOCky a podobne veci, ne?

Tehle souteze se z velke casti ucastnbi lide z gymplu (nebo byvali
lide z gymplu) a tam SOC prakticky neexistovaly (nastoupil jsem na
sedmilety v devadesatem, mozna driv nebo na jinych skolach to je
jinak)

>  Myslis toho s tim prknem? Pokud ano, vsiml jsem si, ale zrovna jsem

Presne toho. :)

>  Mimochodem, ja tam nebyl od zacatku az do konce, umel nekdo hazet
>  micky do tech hornich kontejneru? Me tam prisly takove nevyuzite.

MMM Malek na to byli pripraveni, ale myslim, ze to v prubehu souteze
nedelali. Podle dnesniho workdhopu meli prednostne skladani sekvenci
do bocniho zasobniku, strileni az v pripade, ze by zasobnik blokoval
oponent

>  A jeste technicka zalezitost - mohl bys mi objasnit trochu ty majacky?

Kostka velikosti 8x8x8, ktera muze obsahovat neco co primo souvisi s
navigaci nebo detekci soupere (pokud je na souperovi). Takze typicky
je to odrazka pro rotacni lasel, sonarovy vysilac pro triangulaci nebo
neco v tom smyslu

>  Vsiml jsem si, ze se prihlasilo 12 tymu do velkeho, ale homologaci
>  proslo 7 tymu. Co ti ostatni? Ti neprijeli vubec nebo neprosli? Muzes
>  vypustit nejake podrobnosti, treba proc neprosli, kde byl problem?

O vsech nevim, u tech dvou tymu, co se objevily, to bylo tak, ze to
kluci nestihli dodelat do homologovatelne podoby (jinak receno jeste
jedna noc by asi pomohla :).