Racionalizace vyroby - hodny vyrobce

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Květen 4 13:35:49 CEST 2008

Vzhledem k tomu, ze jsem prepojil domacnost na jineho providera mohl
jsem konecne odstavit 2 roky bezici WiFi router Netgear WRG 614 v6 ,
ktery posledni tri mesice zacal vyrazne pistet - nejdriv neslysne sycel
a postupne az uplne cvrlikal.

Ted jsem ho rozbral a jak se dalo cekat kondenzator CapXon 470uF/6.3V
nafouklej jak balon ve spinanem zdroji. Je fajn, ze vyrobce s tim asi
pocital a hned vedle je misto jeste na jeden ten samy kondenzator -
takze tenhle staci vyletovat/utrhnout a osadit novy do cistych direk.
Myslim, ze je to skvely napad.

Mimochodem ted vazne - mate nekdo vyzkousene nejake kondy co bych tam
mel dat? A jeste dotaz - je nejak na skodu kdyz osadim treba rovnou 2x
470uF? Nebo mam osadit treba 2x220 nebo 2x 330uF? Vychazim z toho ze
paralelni kondy budou lepe snaset proudove namahani.

Jinak je to udelane vevnitr moc ciste - je to az hnusne pidi osazeni. ;-)

Radek Vicek