Roboticky den

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Květen 4 12:26:43 CEST 2008

Takze kdyz to tak vezmu, vlastne je nejlepsi si sednout do hospody,
poradne se nalejt a vsechno zkritizovat, pac abych mohl kritizovat,
nemusim tomu prece vubec rozumet a navic, kdyz si takhle sednu a naleju
se, nemuze se mi stat, ze bych postavil neco spatne funkcniho ;). Ja
vim, zase jsem to dohnal do extremu a na druhou stranu, ale napsat jsem
to musel.

K cemu je konkretne tady dobre, kdyz budete vsem rikat, jak to delaj
blbe ? Akorat jim vezmete chut neco delat a priste si radeji pujdou
zlejt tu hubu do knajpy. Kdyz uz nekdo neco neudela sam, aspon by nemel
brat chut to delat jinym, i kdyz to treba delaji spatne a nebo na te
nejnizsi znalostni urovni, jak je to vubec jeste mozne spalcnout dohromady.

Co kdybychom alespon byli v kritice konstruktivni a napsali, jak by melo
dobre reseni vypadat. Prece i v te hospode, kdyz dostanu nic moc rizek,
prohlasim, ze mezi tou strouhankou mohlo byt alespon kousek masa, coz je
uz konkretni namet, jak bych resil rizek ja, tedy pokud odhlednu
ekonomicka hlediska ;).

--
Jiri Bezstarosti