Roboticky den

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Květen 4 11:06:10 CEST 2008

Tyhle spory se na internetu objevuji velmi casto.

Tedy ve stylu pokud jsi sam neco neudelal, nevyrobil atd. tak nemas
pravo kritizovat. To je dle meho velmi zcestne.

Na to, abych mohl kritizovat to nemusim umet preci vyrobit. Prece pokud
pujdu do restaurace a dam si obed a nepujde to pozrit tak rozhodne
neprijmete argument - koukejte to snist protoze vy sam si neumite ani
uvarit caj a tak vubec nevite co obnasi uvarit obed.

Na to, abych mohl neco kritizovat nemusim nektere veci dokonce ani
rozumet - staci byt uzivatel one veci. I ridic auta s motory koncernu
VW, ktery vi o autu jen to kam nalejt benzin, bude jiste dosti nadavat a
kritizovat toho kdo namontoval do auta vahu vzduchu co dokaze odejit 2x
za rok a stoji nemaly peniz.

Meritkem/hodnoceni toho zda je ta konstrukce/vyrobek dobry by melo byt
vzdy jen to jak vyhovuje funkci/zivotnost/vynalozene usili vzhledem k
moznostem stavitele. Tim vynalozenym usilim aby mne nechytal nekdo za
slovo (v ramci hobby) je treba to, ze nema smysl detailne resit a x
hodin obetovat jedne casti kdyz ostatni jsou totalne odflaknute.

Radek Vicek