OT: Eurobot

Martin Locker locker@vosrk.cz
Neděle Květen 4 11:07:54 CEST 2008

Zdravim,

dekuji Kamile, ze jsi se do toho vlozil. Stale jsem odolaval,
ale uz mi to neda.
Bohuzel vas neznam pane Zahradniku, ale Vase nazory mi prijdou dost tvrde.
Zkuste nekdy si s tvurci robotu trochu pohovorit, a nebo lepe zkusit
neco sam postavit. Opravdu kritizovat lze velmi lehko.

Protoze uz mam nekolikalete zkusenosti s roboty, par jsem jich postavil,
tak se nekterych musim zastat. Ono neco takoveho zprovoznit, i kdyz to nakonec
vypada, ze to nic neumi, neni takova sranda. Proto take prosazuji zasadu
maximalni jednoduchosti. Takze robot mych sverencu sice letos tesne
nevyhral, ale byl opet jednoznacne nejjednodussi, a take si dovolim
rici, ze nejspolehlivejsi. (v kvalifikaci 80 bodu, druhy tym 31?).
Ale samozrejme neumel vse (napriklad tridit barvy), ale to co umel, delal
dobre!!! To je podle me to nedulezitejsi, zvolit si realny cil, a ten splnit.
Je pravda, ze nektere tymy me opravdu udivuji svoji nepoucitelnosti. I kdyz
se souteze ucastni po nekolikate je vysledek stale zalostny.

Jinak me soutez Eurobot Junior naopak mile prekvapila. Je mi jasne, ze
s bezne chapanym pojmem robot to nema moc spolecneho, ale
mladou generaci se zajmem o techniku potrebujeme. (Kdyz uz si to
neuvedomuji ti nahore). A tento zajem rapidne klesa (ucim na stredni
prumyslove skole). Takze smekam klobouk pred vsemi ucastniky
teto souteze, ze se vubec zapojili a neco vytvorili.