Roboticky den

Kosta (mk) info@mcu.cz
Neděle Květen 4 06:22:42 CEST 2008

>A to jako proc bych to tu nemohl psat? Ja jsem presvedceny o tom, ze
>by to ten jeden PIC uplne v pohode zvladl. Jestli si nekdo jiny mysli,
>ze tomu tak neni, tak muze mit klidne svuj jiny nazor, ale nevim, proc
>by mi mel zakazovat takovou myslenku tady prezentovat. A jeste timto
>zpusobem.

Prastará definice kritika: Kirtik je ten, který ví jak by to udělal, kdyby
to uměl :))

Možná by nebyla od věci trocha sebereflexe a doplit k tomu soudu i něco
konkretního pro zlepšení. Holt nemůže být každý expertem na vše. Taky by měl
mít šanci se jím stát a nejen se za něj delegovat.

S pozdravem
Kosta (mk)