Roboticky den

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Květen 4 01:36:25 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 4.5.2008 od Lukas Burda:

> Rozhodne si ale nemyslim ze je treba vystavovat na obdiv nejake
> "velmi napadite" myslenky typu: to by se dalo vsechno nacpat do
> jednoho Picu.

A to jako proc bych to tu nemohl psat? Ja jsem presvedceny o tom, ze
by to ten jeden PIC uplne v pohode zvladl. Jestli si nekdo jiny mysli,
ze tomu tak neni, tak muze mit klidne svuj jiny nazor, ale nevim, proc
by mi mel zakazovat takovou myslenku tady prezentovat. A jeste timto
zpusobem.

> ps: kdyby to nebylo zrejme - za sebe prosim: Ticho.

A ja zase prosim, aby se tu o tom diskutovalo, proto jsem debatu sam
vyvolal.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem