Roboticky den

Lukas Burda burdal1@post.cz
Neděle Květen 4 01:04:39 CEST 2008

Ja bych k vasim vylevum jen poznamenal, ze kdyby ti soutezici sedeli
na prdeli a kafrali do kde ceho, tak by meli daleko mensi sanci se v
budoucnu dobrat k solidnim robotum, nez kdyz zatim predvadeji, to co
predvadeji. Osobne jsem take cekal, ze toho ti roboti prece jen budou
umet vic a nebude to vypadat tak "nahodne". Rozhodne si ale nemyslim
ze je treba vystavovat na obdiv nejake "velmi napadite" myslenky typu:
to by se dalo vsechno nacpat do jednoho Picu.

Lukas Burda

ps: kdyby to nebylo zrejme - za sebe prosim: Ticho.