Upresnenie - Samba

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Květen 1 19:18:56 CEST 2008

Sice se asi nekdo ozve (asi vyhradou), ale pokud planujete vyuziti ciste
jako FS zvlaste treba s uzitim jako skladiste velkeho poctu souboru
zauvazujte o tom prislusny diskovy prostor naformatovat ne jako ext3,
ale jako raiserfs3.
Je urcite hodne clanku na webu, na ktere snadno narazite, kde se venuji
porovnani obou formatu, ale ja provozuji doma server uz nekolik let s
velmi ruznorodym obsahem na disku vcetne ukladani skladu fotek a rozdily
v pristupech (casech) jsou znacne. Pokud budete mit server tak stejne
driv nebo pozdeji zacnete zalohovat tak se nektere nevyhody raiseru smazou.

Radek Vicek