Upresnenie - Samba

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Květen 1 16:04:45 CEST 2008

Ten prostor, ktery takto sdilite pres SAMBA, muze mit jakykoli souborovy
system, kteremu Vase distribuce Linuxu rozumi. Nemusite tedy delat
napriklad NTFS pro to co sdilite, PC s Win XP vubec nic nepoznaji, bude
to pro ne zkratka normalni sdileni v Microsofti siti.

Jen venujte velkou pozornost nastaveni SAMBA, abyste se treba nedozil
neprijemneho prekvapeni, ze jste mel soubory pojmenovane malymi a
velkymi pismeny a najednou mate vsechna pismena mala atp. Nedelam to
kazdy den, rovnou z hlavy bych to asi nenastavil, ale na webu je dost
prikladu a i to co tam uz jako konfigurace bude, bude komentovano co je
co. Chce to tu konfiguraci nezanedbat a neponechat ve vysledku veci
systemem "nevim co tohle je a tak to tam tak necham" - pak totiz zacne
nejvic kriku (od uzivatelu) v okamziku, kdy uz jste myslel, ze vsechno
chodi O.K. ;).

--
Jiri Bezstarosti