Krabicky ci skrinky pro ruzny material (sroubky a pod.)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Březen 31 21:36:01 CEST 2008

Bauhaus ma Mars suplicky trvale, OBI take ale OEM, pod jakousi jejich
znackou - ale je to opravdu Mars, jenom je nahore vylisovany jiny
nazev. Napodobenina se pozna snadno podle hranatych drzadel suplicku.
BTW, ty suplicky Mars se ve velkem vyvazeji do cele Evropy.

Ales Prochaska