Krabicky ci skrinky pro ruzny material (sroubky a pod.)

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Pondělí Březen 31 20:43:01 CEST 2008

Taky doporucuji koupit skrinky ze sortimentu Mars Svratka. Ruzne
napodobeniny z hobby marketu uz nejsou tak kvalitni. I kdyz je pravda,
ze treba v lete se daly koupit v OBI original Mars suplicky :-)

S pozdravem Jan Půhoný