Krabicky ci skrinky pro ruzny material (sroubky a pod.)

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Březen 31 19:12:10 CEST 2008

Pekne, ale tak si rikam, kolik ze tam narvete tech M18 :-)

Ted vazne, chce to asi dve reseni, jedno na drobotinu a pak neco bytelneho
na ten vetsi material, nabydka pomerne siroka, ale ceny také :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ales Martinek
Sent: Monday, March 31, 2008 6:48 PM
To: HW-news
Subject: Krabicky ci skrinky pro ruzny material (sroubky a pod.)

Dobry den

Protoze predalavam dilnu tak bych chtel udelat konecne poradek v ruznem
materialu jako jsou sroubky (M2-M18) apod. Tak se divam kolem sebe co se
kde prodava za krabicky.
Jak jsem prochazel ruzne stranky tak jsem narazil na
http://www.ges.cz/?ipp=12&lang=cz&cur=CZK&or=sort&page=index&of=1&gcat=XHW&i
nc=detail&gesid=GES09901002
.

Chtel bych se vas zeptat jak dany problem resite vy a nebo jestli mate
neaky lepsi napad.

Ales Martinek