RE: Baluova DDS - Atenuátor

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pondělí Březen 31 13:48:22 CEST 2008

Asi jsem se špatně vyjádřil. Nejde o napěťové špičky ale o nehomogenity v průběhu přidávání a ubírání útlumu. Prostě jsem třeba na 0dBm a po 0,1db přidávám. Najednou po přidání 0,1dB (jeden zoubek na enkodéru) se  signál změní ne o 0,1dB ale o jinou hodnotu (řádově 1 - 2dB). Na displeji DDS to ale skočilo o těch 0,1dB. Takže jsem třeba potřeboval přidat 6dB ale ono to změnilo o úplně jinou hodnotu a já lezl po zdi proč mi měřený přístroj nefunguje. On fungoval - problém byl v generu :-(.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of andrej jancura
Sent: Monday, March 31, 2008 12:42 PM
To: HW-news
Subject: RE: Baluova DDS Atenuátor

Ahoj,

jedna vseobecna poznmka. Pokial tam mas relatko, tak z pricipu tam budu
spicky niekolkonasobne prevysujuce vsetky napatia v obvode. Moze pomoct
pridat na kontakty odpor medzi 1-10MOhm a malu kapacitu. Najlepsie si to
odladit na osciloskope.

A.

> Když už jsme u té DDS, jaké máte zkušenosti s atenuátorem ? Já tam mám
> docela skoky (jednotky dB) v průběhu při přidávání a ubírání úrovně. Těch
> skoků je v průběhu mezi -20 - +15dB několik. Dělá to ještě někomu, nebo
> jsem něco udělal blbě ? Chybu s prohozením jednotlivých stupňů ATT mám
> opravenou. Po zkompletování už se mi v tom nechtělo hrabat a nebyl čas,
> ale včera jsem tím nastavoval VF Watmetr a byl to docela problém. Nakonec
> jsem musel použít externí útlumové články.
>
>	  Martin.

Vieš, čo Ťa dnes čaká? Pozri si horoskop!
http://horoskop.zoznam.sk