Baluova DDS Atenuátor

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Březen 31 13:48:17 CEST 2008

Fixny atenuator ma kroky 5, 10, 20 a 30dB. Pokial si pouzil suciastky
ktore boli predpisane, pasivna cast by mala byt v poriadku. zmerane
utlmy su na obrazku napriklad tu
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/dds/attenuator/image018.gif
Vravis ze chyba nastava medzi -20 a +15dB co znamena ze je v tom
zapojeny ten tranzistorovy zosilnovac. Mam podozrenie ze tvoj zosilnovac
nema pozadovane zosilnenie. Uz si nepamatam kolko presne by mal mat,
tusim 15dB. Pokial ma ine zosilnenie, napriklad 16dB, alebo 14dB tak
bude vystupna uroven vo vsetkych rozsahoch v ktorych je zaradeny o +1dB
resp. -1dB mimo. Skus si odmerat zisk len tohoto stupna bez atenuatorov
a uvidis kde je problem.
b.