SMD pasta a dispenzer

David Menšík david@mensikovi.com
Pondělí Březen 31 11:26:12 CEST 2008

Zdravim,
potrebuju zakladni rady ohledne pasty pro SMD a jeji nanaseni na PCB, resp.
dispenzerech.

Mam rework zele a SMD pastu ve strikacce a zkousel jsem ji vytlacit, ale vic
se vytlacilo pres pist nez z jehly.
Pak jsem uvidel na aukru rucni dispenzer, ale zda se mi za 1500 drahy. Na
ebayi jsem objevil automaticke dispenzery s cenami cca $100 - $250. Nicmene
jak jsem pochopil, tak k nim jeste potrebuju privod tlakoveho vzduchu.

Muzete mi prosim poradit co pouzivate pro nanaseni SMD pasty na PCB?
Pouzivate automaticky dispenzer? Muzete mi nejaky doporucit, nebo od
nejakeho varovat? Jak mate vyresen privod tlakoveho vzduchu abych mohl
pracovat i v noci a nerusil kompresorem rodinu a okolni byty?

Diky za info,
  Ozon.