titulky k divx

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Neděle Březen 30 12:50:25 CEST 2008

Mockrat diky vsem, nejzajimaveji vypadal subtitle processor, i kdyz tam
muzu vrazit dva soubory titulku , tak je nejak jeste neumim zobrazit
soucasne .
Na programovani vlastniho softu na 110 radku ;-) ted opravdu nemam cas,
vymyslel jsem to fikane, prvni soubor prikomptimuji  konvertorem uplne
na spodek, a po druhe tam vrazim druhy soubor s jinou pozici.
Nevyhoda je ze se to musi dvakrat  komprimovat/

LK