prijem znakov cez seriovu linku '51 v asm

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Březen 30 10:35:55 CEST 2008

no osciloskopom som pozeral, znaky v elektrickej forme su kvalitne,
znaky ale len prijimam, vysielat som neskusal.
K tomu ze nieco asi nie je dobre s baud rate som sa dopracoval vcera
tesne pred tym nez som odisiel domov. Dal som si to simulovat a Keil
stale tvrdil ze mam 2400bd. Chcel som sa na to blizsie pozriet.
Zvlastne ale je ze mi to uz fungovalo a nejake znaky to prijalo a
dokonca spravne. Je to mozne? Alebo to bola len zhoda nahod a znak $
(binarne 00100100) to prijalo spravne len preto ze je tak pekne symetricky?
V kazdom pripade dik za postreh, opravim a dam vediet ako to fungovalo.
Este upravim aj detekciu toho RI flagu.
Kde najdem ten prispevok na mcu? Clanok o seriovej linke tam nevidim a
ostatnych kategorii je tam hafo :-)
b.