OT: titulky k divx

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Březen 30 06:27:45 CEST 2008

  Zdravim,
    vzdyt tohle je na 10 radek v C... Otevru 2 input files a 1 output,
z inputu budu cist pomoci fgets(), jednoduchym testem rozlisim, zda to je
casovaci udaj nebo text, porovnam, zda je casovy udaj z obou files stejny
(asi +/- nejaka ta milisekunda), pokud ano, zopakuji jej ( puts() ) do
vystupu pouze jednou a za nej dam oba texty, jinak tam dam kazdy zvlast
i s casovym udajem za sebe, ctu az do detekce eof obou souboru (pokud by
jeden skoncil drive, druhy tam sproste line-to-line dokopiruji), zavru
output a je to... Tohle by zvladl i /bin/bash :-), akorak pomaleji, nicmene
za minutu by to stejne bylo :-).
   S pozdravem Pavel Troller