OT: titulky k divx

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Březen 29 23:13:56 CET 2008

Na 1. problem zopar free utilit najdete. Namatkou som nasiel
http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Encoders-Converter-DIVX-Related/Time-Adjuster.shtml

Sam si robim programcek na manipulaciu s titulkami (nielen casy), no
este nie je v podobe, ze by som ho mohol pustit do sveta. Ak by ste mi
poslali subor s titulkami a PRESNE napisali casy, tak vam to spravim -
posun, aj roztiahnutie. Este dolezita vec, v akom formate mate titulky,
zvladam SubRip a MicroDVD (aj ked konvertorov je dost..)

S 2. problemom neporadim.

miro