Re: Jak regulovat 1f 4 nebo 6 polovy kondenzátorovy motor?

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Sobota Březen 29 13:15:35 CET 2008

Jednofazove frekvencni menice se moc nevidi,
snad pouzit jednu fazi z trifazoveho menice
ale mohou mit jisteni proti nesymetrickemu zatizeni fazi.
Nedavno se tu o tom diskutovalo a byl uveden
odkaz na planek jednofazoveho menice.
Pokud se frekvencni menic pripoji k elektromotoru
co pro to nebyl urcen, muze byt problem s chlazenim.