Re: Jak regulovat 1f 4 nebo 6 polovy kondenzátorovy motor?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Březen 29 09:03:05 CET 2008

Take jsem si to myslel. Frekvencni menic, nedela nekdo dvojte menice, tzn. s dvema samostatne regulovanymi vystupy?
Respektive muzete doporucit menic za rozumne penize,  tuten vetrak ma alespon 500W, ale druhy bude mit jen cca 70W , rizeni regulace napetim 0-10V.

Dekuji

>Kondenzátorový motor jsem v životě neviděl, ani nepočul. Leda piezzo motor, to ano, ten by se dal s přimhouřenýma očima nazvat kondenzítorový, ale že by se to pozžívalo jako ventilátor, to ne, ty piezomotory mají malé otáčky  - kdysi dávno byly v nějakém gramofonu.

Spíš si ynžynýři pletou pojem a průjem a jedná se o 1fázový asynchronní motor s rozběhovým vinutím připojeným přes kondenzátor (čímž se vlastně jedná o dvoufázový motor, neboť kondenzátor vytvoří umělou fázi).

Takže regulace - skluzem, nebo frekvenčním měničem.