Vysavac Wet & Dry

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Březen 28 12:41:43 CET 2008

viz text **

----- Original Message -----
From: "Jindra Polívka" <jpolivka@mbox.vol.cz>

Dobry den vsem a prosim o radu, pokud s tim mate nekdo zkusenosti.
Dostal se mi do vlastnictvi vysavac "Moulinex System 20" Wet & Dry.
Nikde jsem na netu nenasel navod a tak se chci zeptat zda mate s podobnym
vysavacem nejake zkusenosti.
Vysavac ma moznost pouzivat papirove sacky, tady problem neni. Pak umoznuje
nasavat do vody ale nevim kolik ji tam muze byt.  Neni tam ryska.

** vetsinou maji pojistku (plovak) proti mnozstvi vody, ktera zavcas uzavre
sani motoru. To ze ji ma poznate tak ze vysavac (zapnuty) otocite dnem
vzhuru a najednou otacky vyleti nahoru.

V horni sundavaci casti s motorem je kos na kterem je nasazeny latkovy
filtr.
Sundava se ten filtr pri mokrem vysavani ?

** nikdy, chrani vrtuli

Kos s timto filtrem zasahuje znacne hluboko a pak by se ten filtr mohl
ocitnout ve vode. Vadi to ?

** jak se namoci, tak mokrou casti asi vzduch nesaje - pokud je ten filtr
hadr (ja tam mam molitan).

Napr. u Rainbow neni filtr zadny.
Nadrzka na vodu je dost velka a pokud dam vodu tak aby nedosahovala na
latkovy filtr, tak je ji tam dost malo.
V takovem pripade, kdyz sundam latkovy filtr, tak se zrejme bude prach
dostavat ven.
Jindra Polivka