OT audiokazety typ IV

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Březen 28 12:16:17 CET 2008

To je prave asi dane tim ze se zrejme jeste porad najde par lidi co nejaky
kazetak ci walkman obcas pouziji ale asi spis pojde o takove ty levne
vezicky ktere kupodivu jeste porad mivaji mazetovou mechaniku a ktere i
kdybych metalky umely (jako ze asi ne) tak by je tam nikdo nedaval, malokdo
bude opravdovy fajnsmekr ktery ma spickovy deck a oceni to, tihle uz asi
spis maji kotoucaky :-) Takze se to zrejme nikomu nevyplati vyrabet. Tak
jedine neco z druhe ruky, zkusil bych kouknout do nejakeho bazaru na webu
pripadne tam hodit inzerat.

Dusan Dolezal