OT audiokazety typ IV

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Březen 28 12:10:22 CET 2008

Tak tak, oni se spis neujaly z cenovych duvodu, take par TDK MA mam ale rekl
bych ze zhruba pred touto dobou uz se zacalo nad magnetakama smrakat a proto
se ty kazety daly koupit za celkem rozumnou cenu, tak jsem jich par vzal. A
dnes uz spickove magnetaky asi pouziva jen par nadsencu a tech par decek co
jeste nema MP3 player nebo aspon discmana ale nejakeho letiteho walkmana a
par babicek s dechovkou ten trh audiokazet asi nezachrani, takze se nedivim
ze to moc neni k mani. Koneckoncu sam jsem svuj tapedeck za ktery jsem kdysi
dal hrisne penize uz nekolik roku nepustil, coz je pravda dano spis tim ze
muziku kterou na tech kazetach mam vystridaly ruzne pohadky a detske
pisnicky. :-)) A obavam se uz mozna ani nepustim, protoze gumicky budou za
tech nekolik let asi pekne zpuchrele...

Dusan Dolezal