OT audiokazety typ IV

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Březen 28 12:08:10 CET 2008

na obrazku tam maj strcenou "chromku" .... :-)
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of aze
Sent: Friday, March 28, 2008 11:39 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT audiokazety typ IV

:) Mate pravdu, vetsina rakosnickych pristroju a jinych jezevciku vcetne
plastikovych "Hifi vezi" to neumi. Ale pokud vim, vsechny trochu slusne,
o profi ani nemluvim, typ IV umi. Mam tady tento
http://www.studerundrevox.de/index.php?page=209 a jeho poloprofi verzi
B710 (jen nema symetricke IN/OUT) a prijde mi to hrich do nich strkat
mizerne kazety... vsimnete si detailu mechaniky. Bohuzel nejsou videt
dva bezkomutatorove tazne motory s elektronikou. Velce se mi libi reseni
regulace otacek.Ten velky valec nahore je elektromagnet se vzduchovym
tlumicem (to cerne).
AZE